شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱ ۱۰۱
طبقه بندی: رویدادها
چچ
2YHYsdin2K7ZiNin2YYg2KjYsdqv2LLYsdin2Yog2LHZiNmK2K/Yp9ivINiq2KzYsdio2Ycg2YPYp9ix2KjYsdmKINmF2LTZh9iv

فراخوان برگزرای رویداد تجربه کاربری مشهد

علاقه مندان می توانند نسبت به برآرود هزینه برگزاری رویداد تجربه کاربری مشهد و جایگاه آن در رشد کسب و کارهای مرتبط با حوزه های مدیریت شهری تا 22 تیرماه اقدام نمایند.

فراخوان برگزاری رویداد نوآورانه

از کلیه دست اندرکاران و فعالان که توانایی برگزاری رویدادهای خلاقانه و نوآورانه را دارند دعوت می شود در فراخوان برگزاری رویداد تجربه کاربری مشهد و جایگاه آن در رشد کسب و کارهای مرتبط با حوزه های مدیریت شهری شرکت نمایند.

مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد در نظر دارد نسبت به برگزاری رویدادی در حوزه تجربه کاربری اقدام نماید، لذا از کلیه دست اندرکاران و فعالان که توانایی برگزاری رویدادهای خلاقانه و نوآورانه را دارند، دعوت می شود، نسبت به برآورد هزینه رویداد مطابق با شرح خدمات ذیل اقدام نموده و قیمت برآوردی همراه با سایر موارد مدنظر را حداکثر تا تاریخ 22 تیرماه از طریق پیوست این اطلاعیه، ارسال نمایند.

عنوان رویداد: تجربه کاربری مشهد و جایگاه آن در رشد کسب و کارهای مرتبط با حوزه های مدیریت شهری

محورها؛

  • چطور کاربر را بشناسیم و برایش محصول بسازیم
  • طراحی محصول
  • تدوین استراتژی های طراحی در حوزه اپلیکیشن ها و وبسایت ها
  • چالش های تجربه کاربری در ایران
  • سیاست گذاری های کلان در حوزه تجربه کاربری
  • ارزشیابی تجربه کاربری
  • طراحی تعاملی چیست؟
  • تفکر طراحی
  • شناخت عمیق مخاطب
  • یوایکس رایتینگ و تجربه نویسی در شهرها
  • لندینگ های خلاقانه (خلاقیت، عنصر گمشده ی ایران)
  • نقش و اهمیت استفاده ی درست از تصویرسازی و موشن گرافی

شرح هزینه ها:

- طراحی های پوستر، بنر، کارت دعوت و سایر امور طراحی

- شناسایی و هماهنگی و حق الزحمه 8 نفر سخنران صاحبنظر و دارای تجربه در حوزه تجربه کاربری

- هماهنگی و حق الزحمه مجری رویداد

- تبلیغات (شامل: شبکه های اجتماعی، رسانه های استارتاپی و سایر رسانه های موجود و کانال های دانشجویی و ... )

- هماهنگی و حق الزحمه تیم برگزاری (میانگین 15 نفر) شامل تیم پذیرش، پشتیبانی، تبلیغات، تشریفات و اجرایی و اتاق فرمان

- انجام امور مستندسازی رویداد شامل تصویر برداری و عکاسی (شامل حداقل 2 نفر فیلمبردار و 2 نفر عکاس؛ خروجی فایل بصورت کامل و تدوین شده و سه تیزر یک دقیقه ای و یک کلیپ 3 دقیقه ای از کل مراسم )

- پذیرایی (شامل میان وعده روز رویداد به تعداد 150 نفر، ناهار و شام مهمانان ویژه رویداد به تعداد 20 نفر)

- هزینه اجاره ویدئو وال و سایر امکانات لازم (میز، صندلی، سازه جهت نصب بنر و ...)

- هزینه های مربوط به شبکه سازی تخصصی پیرامون شرکت کنندگان

نکته 1: هزینه آمفی تئاتر، بلیط رفت و برگشت و اسکان و حمل و نقل درون شهری سخنرانان رویداد، توسط شهرداری انجام می پذیرد.

نکته 2: در صورت دریافت هزینه ثبت نام از شرکت کنندگان، هزینه ها صرف برگزاری رویداد خواهد شد.

نکته 3: برگزار کننده باید دارای سوابق مربوط به برگزاری رویدادهای خلاقانه و نوآورانه باشد (سوابق به پیوست پیشنهاد ارسال گردد).

نکته 4: پرداخت کلیه هزینه ها پس از برگزاری رویداد و ارائه مستندات و حسن عملکرد انجام می پذیرد.

نکته 5: با توجه به اینکه هدف اصلی رویداد شبکه سازی تخصصی می باشد لطفا برنامه پیشنهادی در خصوص این آیتم به همراه هزینه های آن در فایل پیوست لحاظ نمایید.

نکته6: رویداد باید حداقل 4 ساعت باشد.

مسیر بارگذاری فایل برآورد:

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09156115006 آقای افشین اسماعیل پور تماس حاصل فرمایید.

آدرس کوتاه شده: