شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ۱۰۸
طبقه بندی: مرکز نوآوری شهری
سطح برگزاری: سراسری
چچ
2LPZhNiz2YTZhyDZiNio2YrZhtin2LHZh9in2Yog2YXYsdmD2LIg2YbZiNii2YjYsdmKINi02YfYsdmKOiDYqNix2YbYr9iz2KfYstmKINiv2LEg2KfYs9iq2KfYsdiq2KfZviDZh9in

سلسله وبینارهای مرکز نوآوری شهری: برندسازی در استارتاپ ها

سلسله وبینارهای مرکز نوآوری شهری با عنوان " وبی تاک " :
برندسازی در استارتاپ ها
ارایٔه دهنده:
رضا مهدوی، استراتژیست برند

جواد افتاده، متخصص بازاریابی دیجیتال

میزبان: افشین اسماعیل پور، برگزار کننده رویدادهای نوآورانه و استارتاپی
تاریخ: شنبه 24 خرداد ماه 1399 ساعت 20

ثبت نام از طریق لینک ذیل:
https://eseminar.tv/wb9488

با همکاری شرکت فناور آوین سرگرمی آویژه و مرکز آموزش و شتابدهی فانو

در ادامه ی رویداد های مرکز نوآوری شهری که در سال گذشته برگزار گردیده است، چناچه در یکی از رویداد های هم آفرینی مشهد، بلاکچین و آینده کسب و کار، گیمیفیکیشن و کاربرد آن در کسب و کارهای شهری، فیناپ مشهد و مدیران چگونه استخدام می کنند حضور داشته اید مشخصات خود و نام رویداد را برای ما ارسال تا کدتخفیف حضور را برایتان ارسال نماییم.

این نکته رو هم اضافه کنیم که در راستای مسیٔولیت اجتماعی مرکز نوآوری شهری درآمدهای حاصل از ثبت نام افراد در این وبی تاک ها صرف امور خیریه خواهد شد.

تاریخ شروع: دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
تاریخ پایان: شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
نام محل برگزاری: مرکز نوآوری شهری
آدرس محل برگزاری: رویداد به صورت مجازی برگزار می شود
محورهای رویداد:

- چیستی برندینگ
- استراتژی برند و پیاده سازی آن در استارتاپ ها
- چرخه برند در استارتاپ‌ها
- بایدها و نبایدهای برندینگ برای استارتاپ‌ها

سخنرانان:

رضا مهدوی، استراتژیست برند

جواد افتاده، متخصص بازاریابی دیجیتال

مخاطبان:

اساتید و دانشجویان دانشگاه، استارتاپ ها، مراکز شتابدهنده، جامعه خلاق و ایده پرداز، کلیه علاقمندان به موضوعات استارتاپی و حوزه شهر هوشمند